Doelstelling 3: De dienstverlening is goed en maakt het inwoners, ondernemers of maatschappelijke organisaties zo makkelijk mogelijk. |
---|
We verbeteren onze online dienstverlening.
Activiteit
Begroting 2020 |
---|
Activiteitsverantwoording: toelichting op activiteitsrealisatie of afwijking
De ontwikkelingen van de Omgevingswet staan beschreven in het programma Bouwend en Bereikbaar Dordrecht. |
We maken onze dienstverleningsprocessen eenvoudiger en logischer.
Activiteit
Begroting 2020 |
---|
Activiteitsverantwoording: toelichting op activiteitsrealisatie of afwijking
De resultaten van het proces van initiatieven zijn al bekend. We hebben het proces aangepast op de verbeterpunten. De overige klantreizen lopen door tot in 2021. De verbeterpunten van de klantreizen tot nu toe zijn divers. Van een betere informatievoorziening (en verwachtingsmanagement) aan de voorkant van een aanvraag. Tot het stroomlijnen van contactmomenten op het goede moment in het proces. |
Wij zorgen dat onze dienstverlening toegankelijk is voor iedereen.
Activiteit
Begroting 2020 |
---|
Activiteitsverantwoording: toelichting op activiteitsrealisatie of afwijking |
We maken onze websites toegankelijk.
Activiteit
Begroting 2020 |
---|
Activiteitsverantwoording: toelichting op activiteitsrealisatie of afwijking
De productpagina's voldoen nu aan de richtlijnen van de Wet Digitale Toegankelijkheid. In september hebben we een toegankelijkheidsverklaring op de website geplaatst. |